Ako to funguje?

Nehanbite sa,

pokojne sa pýtajte pokiaľ máte otázky .

    Vaše meno
    Vyberte si službu na , ktorú sa pýtate ?
    Váš email (povinný údaj)
    Napísať správu

    01

    Jednoduché inštrukcie pred objednaním služby:

    • 1.Instagramový účet musí byť starší ako jeden mesiac.
      2.Vyplnené bio, profilová fotka a nahratých minimálne 6 príspevkov.
      3.Skontrolované prihlasovacie údaje Instagramového účtu a emailu.
      *Odporúčame mať kvôli bezpečnosti a limitom prepojený Instagramový účet s Facebookovým účtom.
      *Ak zákazník nesplnil nasledujúce body, po zaplatení služby nie je možné požiadať o vrátenie peňazí či garantovať určité výsledky. Viac o podmienkach vrátenia peňazí a garancii si môžete prečítať tu.

    • Jeden z našich členov tímu bude v kontakte s nastavením vášho účtu. Vašu objednávku si prezrieme a neskôr spracujeme. Ak to bude nutné, člen nášho tímu vás bude v priebehu 1-2 pracovných dní kontaktovať, aby sme mohli dokončiť jej spracovanie.

    • Po dokončení spracovaní Vašej objednávky spojíme váš účet s našou pracovnou platformou. Stav vašej objednávky môžete sledovať jednoducho v klientskej administrácii. Tento proces je závislý a popísaný v otázke vyššie. Preto prosíme našich zákazníkov, aby čo najpresnejšie dokončili proces objednávky. Tieto kroky nám výrazne uľahčia prácu a skrátia proces vybavenia .

    02

    Sú vaše dáta v bezpečí ?

    • Naša služba Rast Instagramového účtu je založená kľúčovo vytvárať maximálnu angažovanosť. Využívame tie najefektívnejšie spôsoby získavania reálnych sledovateľov. Vytvárame interakcie len s cieľovými užívateľmi. Keďže spolupracujeme len s tými, ktorí majú podobné záujmy ako vaša značka, zvyšuje to šance, že budú chcieť sledovať váš Instagram.

    • Váš účet Instagram je pripojený a je aj naďalej spojený s vaším e-mailom a telefónnym číslom. Preto absolútne nikto nemôže zmeniť vaše heslo bez toho, aby vás ako prvého upozornil Instagram a požiadal vás o povolenie k akejkoľvek zmene. Okrem toho môžete kedykoľvek jednoducho zmeniť svoje heslo, ktoré automaticky zablokuje prístup nášho systému k vášmu účtu. Mali by ste tiež pravidelne meniť heslo, aby ste ho chránili.

    03

    Ak ešte stále máte otázky – tu nájdete odpovede.

    • Nie. Vytvárame to, čo nazývame White List. Tento White List je zoznam osôb, ktoré ste sledovali v čase pred zakúpením či spustením služby. Týmto spôsobom zabezpečíme, aby ste nikdy nestratili týchto ľudí počas využívania našich služieb.

    • Samozrejme! Váš účet stále vlastníte a naša služba bude spustená na pozadí. Váš účet budete môcť používať ako obvykle. To znamená vytvárať aktivitu ako lajkovanie, komentovanie či pridávanie príspevkov alebo stories.

    • To záleží na záujme kategórii daného účtu. Existuje niekoľko kategórií na Instagrame – o niektoré je väčší záujem ako o ostatné, čo znamená, že určité profily rastú rýchlejšie ako iné. Našim cieľom je poskytnúť vám čo najkvalitnejší počet sledovateľov v priebehu zakúpeného balíčka služby.

    • 100% organickí. Spoločnosť Instabreakfast neposkytuje súbor zakúpených sledovateľov, ako sú iné webové stránky. Poskytujeme nepretržitý „rast“ organických sledovateľov prostredníctvom manažmentu ľudí, ktorí vás budú sledovať len vtedy, ak sa o váš účet zaujímajú. Zaznamenáte nových followerov, ďalšie komentáre a ďalšie lajky – pretože ide o ľudí, ktorí majú skutočný záujem o váš obsah.

    • Áno, môžete ju kedykoľvek zrušiť. Snažíme sa udržať ju čo najflexibilnejšie. Pokiaľ máte záujem o zrušenie, kontaktujte emailom alebo telefonicky našu zákaznícku podporu.
      Naše podmienky zmluvy sú však záväzné. Prečítajte si viac o vrátení peňazí.

    04

    Stále máte otázky ?

    • Instabreakfast ponúka aj iné služby. Vytvoríme pre Vás perfektný obsah, ktorý zaujme nových aj súčasných followerov. Túto zdĺhavú úlohu prevezmeme za Vás. O možnosti vytvárania obsahu sa môžete dozvedieť tu.

    • Neexistujú ďalšie poplatky po zakúpení služby alebo balíčka. Platby sú realizované platobnou bránou Besteron či PayPal. Naše služby v súčasti nie je možné predplatiť na dlhšie časové obdobie ako 30 dní, preto po vypršaní balíka vám nebude účtovaná alebo pred schválená ďalšia platba pre nasledujúce obdobie.

    • Kontaktujte nás kedykoľvek, ak ste agentúra. Radi privítame možnosť spolupráce.

    • Áno, jednoznačne! Pri veľkých objednávkach alebo pri objednávkach na zákazku neváhajte kontaktovať náš tím podpory, aby vám pomohol. Budeme sa snažiť, aby sme s Vami spolupracovali na všetkých špecifických službách, ktoré požadujete.

    Prístup k exkluzívnemu obsahu.

    Patrite medzi prvých a nezmeškajte tie najlepšie novinky z digitálneho marketingu a sociálnych sietí.

    NEWSLETTER S EXKLÚZÍVNYM OBSAHOM. NEZMEŠKAJTE UŽ ŽIADNE NOVINKY ZO SVETA ONLINE MARKETINGU.

    Kontaktujte nás

    Získajte relevantné publikum bez kupovania fejkov!

    Tel: +421 944 625 143
    Email : support@evolum.sk
    Messenger : http://m.me/evolum.sk
    WhatsApp : +421 944 625 143

    Copyright© 2018-2022 by Evolum. Všetky práva vyhradené