Nehanbite sa,
pokojne sa pýtajte pokiaľ máte otázky .
01
Najčastejšie otázky týkajúce sa služby „Rast Instagramového účtu“.
Jednoduché inštrukcie pred objednaním služby:
Čo je potrebné urobiť pred objednaním služby?
1.Instagramový účet musí byť starší ako jeden mesiac.
2.Vyplnené bio, profilová fotka a nahratých minimálne 6 príspevkov.
3.Skontrolované prihlasovacie údaje Instagramového účtu a emailu.
*Odporúčame mať kvôli bezpečnosti a limitom prepojený Instagramový účet s Facebookovým účtom.
*Ak zákazník nesplnil nasledujúce body, po zaplatení služby nie je možné požiadať o vrátenie peňazí či garantovať určité výsledky. Viac o podmienkach vrátenia peňazí a garancii si môžete prečítať tu.Dokončil som objednávku , čo teraz ?
Jeden z našich členov tímu bude v kontakte s nastavením vášho účtu. Vašu objednávku si prezrieme a neskôr spracujeme. Ak to bude nutné, člen nášho tímu vás bude v priebehu 1-2 pracovných dní kontaktovať, aby sme mohli dokončiť jej spracovanie.
Kedy bude spustená zakúpená služba "Rast Instagramového účtu"?
Po dokončení spracovaní Vašej objednávky spojíme váš účet s našou pracovnou platformou. Stav vašej objednávky môžete sledovať jednoducho v klientskej administrácii. Tento proces je závislý a popísaný v otázke vyššie. Preto prosíme našich zákazníkov, aby čo najpresnejšie dokončili proces objednávky. Tieto kroky nám výrazne uľahčia prácu a skrátia proces vybavenia .
02
Bezpečnosť
Sú vaše dáta v bezpečí ?
Prečo potrebujete moje prihlasovacie údaje od Instagramového účtu?
Naša služba Rast Instagramového účtu je založená kľúčovo vytvárať maximálnu angažovanosť. Využívame tie najefektívnejšie spôsoby získavania reálnych sledovateľov. Vytvárame interakcie len s cieľovými užívateľmi. Keďže spolupracujeme len s tými, ktorí majú podobné záujmy ako vaša značka, zvyšuje to šance, že budú chcieť sledovať váš Instagram.
Bude moje heslo a účet v bezpečí?
Váš účet Instagram je pripojený a je aj naďalej spojený s vaším e-mailom a telefónnym číslom. Preto absolútne nikto nemôže zmeniť vaše heslo bez toho, aby vás ako prvého upozornil Instagram a požiadal vás o povolenie k akejkoľvek zmene. Okrem toho môžete kedykoľvek jednoducho zmeniť svoje heslo, ktoré automaticky zablokuje prístup nášho systému k vášmu účtu. Mali by ste tiež pravidelne meniť heslo, aby ste ho chránili.
Ako je to s bezpečnosťou ?
03
Ďalšie otázky ohľadom služby „Rast Instagramového účtu“
Ak ešte stále máte otázky – tu nájdete odpovede.
• Pri využívaní služby Rast Instagramového účtu stratím svojich doterajších sledujúcich (followerov)?
Nie. Vytvárame to, čo nazývame White List. Tento White List je zoznam osôb, ktoré ste sledovali v čase pred zakúpením či spustením služby. Týmto spôsobom zabezpečíme, aby ste nikdy nestratili týchto ľudí počas využívania našich služieb.
Môžem aj naďalej využívať svoj účet počas zakúpenia služby či balíčka?
Samozrejme! Váš účet stále vlastníte a naša služba bude spustená na pozadí. Váš účet budete môcť používať ako obvykle. To znamená vytvárať aktivitu ako lajkovanie, komentovanie či pridávanie príspevkov alebo stories.
Ako rýchlo bude môj účet rásť ?
To záleží na záujme kategórii daného účtu. Existuje niekoľko kategórií na Instagrame – o niektoré je väčší záujem ako o ostatné, čo znamená, že určité profily rastú rýchlejšie ako iné. Našim cieľom je poskytnúť vám čo najkvalitnejší počet sledovateľov v priebehu zakúpeného balíčka služby.
Sú sledujúci (followeri) skutoční?
100% organickí. Spoločnosť Instabreakfast neposkytuje súbor zakúpených sledovateľov, ako sú iné webové stránky. Poskytujeme nepretržitý „rast“ organických sledovateľov prostredníctvom manažmentu ľudí, ktorí vás budú sledovať len vtedy, ak sa o váš účet zaujímajú. Zaznamenáte nových followerov, ďalšie komentáre a ďalšie lajky – pretože ide o ľudí, ktorí majú skutočný záujem o váš obsah.
Možem zrušiť zakúpenú službu ?
Áno, môžete ju kedykoľvek zrušiť. Snažíme sa udržať ju čo najflexibilnejšie. Pokiaľ máte záujem o zrušenie, kontaktujte emailom alebo telefonicky našu zákaznícku podporu.
Naše podmienky zmluvy sú však záväzné. Prečítajte si viac o vrátení peňazí.
04
Iné služby
Stále máte otázky ?
Môžete vytvoriť alebo naplánovať obsah pre môj Instagramový účet?
Instabreakfast ponúka aj iné služby. Vytvoríme pre Vás perfektný obsah, ktorý zaujme nových aj súčasných followerov. Túto zdĺhavú úlohu prevezmeme za Vás. O možnosti vytvárania obsahu sa môžete dozvedieť tu.
Skrývajú sa ešte ďalšie poplatky po zakúpení služby ?
Neexistujú ďalšie poplatky po zakúpení služby alebo balíčka. Platby sú realizované platobnou bránou Besteron či PayPal. Naše služby v súčasti nie je možné predplatiť na dlhšie časové obdobie ako 30 dní, preto po vypršaní balíka vám nebude účtovaná alebo pred schválená ďalšia platba pre nasledujúce obdobie.
Ponúkate možnosť spolupracovať s marketingovou agentúrou ?
Kontaktujte nás kedykoľvek, ak ste agentúra. Radi privítame možnosť spolupráce.
Poskytujete objednávky na mieru ?
Áno, jednoznačne! Pri veľkých objednávkach alebo pri objednávkach na zákazku neváhajte kontaktovať náš tím podpory, aby vám pomohol. Budeme sa snažiť, aby sme s Vami spolupracovali na všetkých špecifických službách, ktoré požadujete.